Goals

Jouw online marketing doelen

Succesvolle online marketing campagnes beginnen met het stellen van doelen. Alle neuzen dezelfde kant op. Wat zijn jouw online marketing doelstellingen? Lees hier hoe HYPD jouw doel behaalt.

Branding

Branding Barbershop

Het imago van jouw business waarmee jij je onderscheidt van de concurrentie.

Branding

Traffic

Traffic Straat

Een website zonder traffic is als een tap zonder bier.

Traffic

Leads

Leads Hond

Nieuwe leads zodat de boel draaiende blijft.

Leads

Conversie

Conversieoptimalisatie Bergtop

Haal alles eruit wat erin zit en nét een beetje meer.

Conversie

Sales

Sales Supreme Geld

Succesvolle online marketingcampagnes die zorgen voor meer money.

Sales

Fuel-Ignite-Explode customer journey model

Ons bewezen fuel-ignite-explode visualiseert de weg van potentiële klant naar klant. De HYPD-meter over jouw business groeit in elke fase van het model, tot die uiteindelijk ontploft en resulteert in keiharde sales. In het begin van de customer journey maakt jouw doelgroep kennis met jouw business. Je wilt blijven hangen in het hoofd van de consument, een plekje hebben in de evoked set. Daarna is het belangrijk om te zorgen dat je relevant blijft bij jouw doelgroep, bijvoorbeeld door het sturen van een nieuwsbrief. Als laatste wil je zorgen dat jouw doelgroep klant bij je wordt. Dit doe je door salesgericht online marketing campagens uit te rollen met de juiste call-to-action & tone-of-voice. Let’s get HYPD.

Fuel Ignite Explode HYPD Model

Online marketing doelstellingen

Je wilt succesvol zijn, je hebt een doel voor ogen. Voor succesvolle online marketing campagnes is het stellen van doelen essentieel. Bij elk doel komen er andere KPI’s kijken. Zo meet je bijvoorbeeld bij een brandingscampagne wat de engagement is van jouw video en bij een salescampagne wat je ROI in euro’s is. Online marketing doelen hebben vaak overlap. Synergie tussen de verschillende doelen is het sleutelwoord. Zo gaan leads en conversieoptimalisatie hand in hand en is traffic vaak de voorloper van sales. Ondanks de overlap is het belangrijk om één hoofddoel te hebben waar je de online marketing campagne op kunt sturen.